|
Post by Ladybird on May 6, 2003 16:01:13 GMT -5
Een shedder blade ziet er zo uit als op de foto.. Je kunt hem in bijna iedere dierenwinkel kopen .. DWelkoop verkoopt ze bv ook daar kost ie ongeveer 7 euro.. (daar heb ik de onze gekocht Het is werkelijk de ideale borstel voor mopsen haalt alle losse haren eruit.. Normaal doe ik ze 1 keer per week ermee nu om de 3 a 4 dagen (maar kan ook dagelijks) je zal zien dat het werkelijk helpt ... Gossie lijkt wel een reklame advertentie
|
|
|
Post by mollymopsie on May 7, 2003 1:50:57 GMT -5
???hoe werkt dat dan? ziet er helemaal niet uit als een borstel ??
|
|
|
Post by Ladybird on May 7, 2003 3:30:54 GMT -5
nee ziete r niet uit als een borstel... Tis een stale borstel als ware.. Ziten kleine inhammen in het ijzer. En daarmee kun je ze borstelen..... ALs je er eenmaal 1 hebt wil je niet meer zonder, ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by rastaman on May 7, 2003 14:37:12 GMT -5
Thanks voor de uitleg Ik ga bij ons eens kijken of ze die ergens verkopen. En neeje da ziet er inderdaad ni echt uit gelijk een " normale " borstel of kam.
|
|
Caspetsomos
Full Member
Anja, Casper en Fetso en Samos
|
Post by Caspetsomos on May 17, 2003 8:12:51 GMT -5
:)Ik ben benieuwd, heb hem vandaag bij de dierenwinkel besteld en komt maandag binnen, en dan borstelen of is het schrapen maar? ?
|
|
Caspetsomos
Full Member
|
Post by Caspetsomos on May 21, 2003 15:55:21 GMT -5
;DHet werkt echt! Alleen kwam ik erachter dat ik het in het bos moet doen, wat een bossen haren kwamen eraf zetten zeg! Heel de tuin onder. Wel eer van mijn werk.
|
|
|
Post by Ladybird on May 22, 2003 7:58:04 GMT -5
heerlijk he die bossen haar.. inderdaad je kunt het beter buiten doen.. Maar het ding werkt werkelijk als een trein. Ik heb niets te weinig of te veel gezegt he!!!!!!!!!!!!!
|
|
Petra Tommy en Spike
Guest
|
Post by Petra Tommy en Spike on May 22, 2003 13:26:00 GMT -5
Hoi Armanda, Ik ga gelijk even kijken of ze deze bij ons in de dierenwinkel verkopen, want zo te lezen is het een wonder ding. Ik heb nu een rubberen borstel voor Spike, maar dat is ook niet je van het, nou bedankt voor de tip meid. xxxxxPetra, Tommy en Spike.
|
|
Caspetsomos
Full Member
|
Post by Caspetsomos on May 22, 2003 14:48:01 GMT -5
>:(Het ding ziet er inderdaad niet uit, net een martelwerktuig. Casper vind het heerlijk, dat geschraap over zijn rug, Fetso wat minder, maar die verhaard gelukkig ook niet zo als dat wolletje Casper. ;D.Heb mezelf er ook al aan bezeerd, sufferd die ik ben, hij lag op tafel ergens onder en ik pak er recht in . Onze dierenwinkel had 2 maten, maar voor de kleine mopsjes is die kleine wel groot genoeg. De grote kon je de handvaten uit elkaar halen en dan met 2 handen tegelijk schrapen, maar dat leek me meer voor grote honden . Het werkt beter dan een borstel vind ik, en nu snap ik ook waarom ik in het bos altijd van die bossen haren tegenkwam. En ik maar mopperen waarom ze dat niet thuis deden, maar nou snap ik het. Groetjes Anja
|
|
|
Post by mollymopsy on May 23, 2003 1:53:49 GMT -5
ik geloof dat ik ook maar zo'n ding ga kopen , molly haart behoorlijk en dat is niet zo fijn in huis
|
|
Petra Tommy en Spike
Guest
|
Post by Petra Tommy en Spike on May 23, 2003 10:30:55 GMT -5
Hoi Armanda, ik heb dit martelwerktuig vanmiddag gekocht, jeetje het lijkt wel een zaag, maar wat een haren komen er bij Tommy en Spike af zeg !!!! Bedankt voor de gouden tip. xxxxPetra.
|
|
Caspetsomos
Full Member
|
Post by Caspetsomos on May 24, 2003 16:36:21 GMT -5
;DHet scheelt echt in de haren in huis. En de vacht ziet er erg mooi uit na een behandeling. Morgen weer naar het bos en om de paar honderd meter neem ik ze weer onder behandeling. Ik doe het in gedeeltes, want het is een vermoeiende klus, maar wel eer van je werk!!!! Elke keer als ik weer begin te "schrapen"komen er weer vele haartjes eraf. Fantastisch ding.
|
|
petra
New Member
|
Post by petra on May 25, 2003 9:17:41 GMT -5
Mijn Natasja en Dana verharen eigenlijk niet zo, of gaat dat nog komen? Dana is ook nog maar jong natuurlijk. Maar als het al gebeurt, zal ik zeker zo'n ding aanschafen. Groetjes, Petra, Natasja en Dana
|
|
|
Post by Ladybird on May 25, 2003 13:44:19 GMT -5
troost je petra dat komt echt nog wel ... Onze sultan begon toen hij 11 maanden was.. Werkelijk bossen kwamen eraf.. ikke blij met onze shredder... En al ziet het eruit als ene martel werktuig ze vinden het heerlijk om ermee geborsteld te worden ze staan er hier voor in de rij...
|
|
petra
New Member
|
Post by petra on May 25, 2003 14:00:01 GMT -5
Ach jee, nou ja als ze het lekker vinden kan ik er beter maar jong mee beginnen, zal deze week eens vragen bij onze dierenspeciaalzaak, wel handig om alvast te weten wat jullie er voor betaald hebben. Beetje prijs bewust zijn is ook wel handig. En dan weet ik ook meteen of mijn zaak te veel vraagt of dat het redelijk is. Groetjes, Petra, Natasja en Dana
|
|