|
Post by Ladybird on May 26, 2003 2:19:37 GMT -5
ik heb er bij de welkoop 6 euro voor betaald... (en das heeeeeel goedkoop) maar de grens ligt tussen de 6 en 10 euro (verschillende maten diverse handvaten etc)
|
|
Petra Tommy en Spike
Guest
|
Post by Petra Tommy en Spike on May 26, 2003 5:00:30 GMT -5
zal ik jou vertellen dat ik nog en eens weet hoeveel ik betaald heb voor dat ding, want ik had nog meer dingen nodig bij de Dierenzaak. Net zoals Armanda zegt, nu haart jou mopsje nog niet zo erg maar wat niet is kan nog komen. en echt waar de Shedderblade is heel erg goed want de bossen haar komen eraf zetten bij Tommy en Spike. Dus Petra.......niet dralen maar halen ha,ha,ha. Mopsengroeten van Petra, Tommy en Spike.
|
|
Petra Tommy en Spike
Guest
|
Post by Petra Tommy en Spike on May 26, 2003 9:15:31 GMT -5
Schrik niet..........ik heb 13.50 Euro betaalt voor de Shedderblade, heb toch nog even geinformeerd en dit was de kleinste voor de honden, want er is er ook een voor katten. Ik heb mijn Shedderblade bij Pets Place gekocht, maar ja het is een eindeloos ding maar effe prijzen vergelijken kan dus geen kwaad. Mopsengroeten van Petra, Tommy en Spike.
|
|
petra
New Member
|
Post by petra on May 26, 2003 15:15:46 GMT -5
Nou dan ga ik geloof ik maar even lang de welkoop. Was vandaag bij de dierenarts, met Dana en zat toch wel al wat onder de haren. Natasja zal ook best wel verharen, maar zij is zwart, en ik draag alleen maar zwarte kleren, dus ja. Daar merk ik dan niks van. ;D Bedankt voor de tip, groetjes, Petra, Natasja en Dana
|
|
Caspetsomos
Full Member
Anja, Casper en Fetso en Samos
|
Post by Caspetsomos on Jul 6, 2003 3:09:27 GMT -5
Ik heb 5,50 euro betaald voor de kleine bij de dierenzaak. Viel dus wel mee. Ik heb er veel plezier van, haren vliegen eraf, en ik doe het elke dag even in het bos, want wat een harenzooi geeft dat. Groeten Anja
|
|
|
Post by marjan on Aug 30, 2003 16:19:40 GMT -5
Armanda die zijn toch niet geschikt voor een bul of toch? Ik heb voor mijn bulletjes die rubberen. Maar ik zeg tegen Cindy dat ze zo'n borstel haalt voor Beau.Want die verhaart dat is echt niet meer normaal.
|
|
|
Post by Ladybird on Aug 30, 2003 17:18:46 GMT -5
Ik gebruik hem ook voor de bullen.. Er zitten 2 kanten aan 1 met wat langere dingetjes aan. Die kant gebruik ik voor de mopsen en de kortere gebruik ik voor de bullen.. En moet je dan eens zien wat je van ze afhaalt
|
|
|
Post by marjan on Aug 30, 2003 17:35:23 GMT -5
Maar goed dat ik het vroeg. Dan neem ik er ook een voor mijn bulletjes. En wat dacht je van mijn Yorksherterrier? Nou, nou, zeg het maar. ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
Caspetsomos
Full Member
Anja, Casper en Fetso en Samos
|
Post by Caspetsomos on Sept 2, 2003 18:32:51 GMT -5
Ideaal die schredders, maar het wordt wel tijd dat we voor onze reclame maken betaald gaan krijgen ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by marjan on Sept 3, 2003 9:23:31 GMT -5
Hoe betalen ze dan uit. Met geld of toch met mopsjes ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Ladybird on Sept 3, 2003 14:33:03 GMT -5
Maar goed dat ik het vroeg. Dan neem ik er ook een voor mijn bulletjes. En wat dacht je van mijn Yorksherterrier? Nou, nou, zeg het maar. ;D ;D ;D ;D ;D wij borstelen sprankie er ook mee. En rakker ik zou zeggen probeer het een keer lukt het niet dan gewoon de normale kam.. ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by marjan on Sept 3, 2003 14:40:29 GMT -5
Als je het niet erg vind doe ik dat liever niet. Hij heeft dan nu wel de haren geknipt. Maar normaal heeft hij wel hele lange haren.Dus doe maar niet
|
|
|
Post by Ladybird on Sept 4, 2003 13:24:51 GMT -5
Nee lange haren moet je er zeker niet mee doen .. Denk ook niet dat het succesvol is.. DEnk op zich wel dat je een kortheknipte york ermee kan doen.. Maar in ieder geval de mopsen en bullen genieten echt van de blade ze staan in de rij hier om ermee geborsteld te worden.
|
|
|
Post by marjan on Sept 5, 2003 13:47:38 GMT -5
Armanda het was maar een geintje. Of dacht je werkelijk dat rocky dat toeliet? Dacht het niet. ;D ;D ;D
|
|