|
Post by zonnetje on Feb 4, 2004 14:53:35 GMT -5
Al heel lang praten mijn man en ik over een mopsje, en nu is de tijd daar, ja wel, aankomend weekend gaan wij een kijkje nemen in Opijen, we zijn ontzettend benieuwd hoe onze reutje eruit ziet, een naam hebben we al, BORIS, hij is nu 5 weken oud, en natuurlijk hebben wij eerst alles goed uitgezocht wat de mopsen voor eigenschappen en karakter trekken hebben, over het algemeen lees ik dat hij zeer komisch is in zijn doen en laten, en ja, de opvoeding ligt geheel in onze handen, we maken er een toppertje van zeker weten. Is het al weekend!!!!!!
|
|
|
Post by wim on Feb 4, 2004 14:56:45 GMT -5
heel leuk verhaal
|
|
|
Post by mollymopsy on Feb 6, 2004 2:54:55 GMT -5
hallo zonnetje! welkom hier op dit prikbord hoor! helaas is het hier niet zo druk meer maar ik lees nog wel geregeld . leuk dat jullie voor een mopsje kieze wij hebben ook één mopsje een teefje , molly, ze is de liefste hond van allemaal. ik persoonlijk vin mopsen het leukste ras wat er is, heel veel geluk met je nieuwe aanwinst en het zou leuk zijn als je wart van zijn ondeugende streken met ons deelde . groetjes jolanda
|
|
|
Post by wim geelhoed on Feb 13, 2004 7:29:44 GMT -5
wachten duurt lang he
|
|
Caspetsomos
Full Member
Anja, Casper en Fetso en Samos
|
Post by Caspetsomos on Feb 16, 2004 17:23:21 GMT -5
14 maart krijgen wij ook een nieuwe pup, een zwarte, we hebben al 2 beige mopsen van 7 jaar.
|
|