Muts
New Member
* Don`t worry be happy *
|
Post by Muts on Sept 6, 2003 15:34:18 GMT -5
Hoi, ik zal mezelf even voorstellen. Ik ben muts haha 35 jaar Ik heb dan wel geen mopsen ,maar wel 2 bullmastiffs ..en een rood katertje en 3 kindertjes en een man ook nog Ik ga ff lezen,en dan naar bedje toen..
|
|
|
Post by Ladybird on Sept 6, 2003 15:44:56 GMT -5
Hoi muts ;D welkom op het mopsenforum ...
lekker vaak posten al heb je geen mopsen... enne we willen natuurlijk wel foto's zien van je blaffies :-)
|
|
Muts
New Member
* Don`t worry be happy *
|
Post by Muts on Sept 6, 2003 15:50:25 GMT -5
jaaaaaa ik ga morgen even een mooi fotootje maken waar ze beiden op staan die ik mijn onderschrift kan zetten,als ik weet hoe het moet.
|
|
|
Post by marjan on Sept 6, 2003 17:02:13 GMT -5
Hey muts leuk dat je ook effe komt kijken. Ik heb dan zelf ook geen mopsen maar Franse bullen 2 stuks en 1 York en 4 katten. Maar mijn dochter heeft een mops Beau genaamd, dus ik ben de oma van Beau toch.De foto's staan al op het forum. Hopelijk plaats jij ook een paar foto's.
|
|
Caspetsomos
Full Member
Anja, Casper en Fetso en Samos
|
Post by Caspetsomos on Sept 6, 2003 20:35:33 GMT -5
He muts Welkom bij de mopsen en andere doggylovers. Bij mij in de straat wonen ook mensen met 2 bullmastiffs. Je komt toevallig niet uit Oosterhout? Groeten Anja, Casper en Fetso.
|
|
|
Post by Ladybird on Sept 7, 2003 3:19:43 GMT -5
jaaaaaa ik ga morgen even een mooi fotootje maken waar ze beiden op staan die ik mijn onderschrift kan zetten,als ik weet hoe het moet. Dat kan je in je profiel aanmaken muts.. Weet je hoe je ene foto moet plaatsen? precies de zelfde code gebruiken. en dan in je profiel er bij plaatsen en klaar ben je.. Als het niet lukt ik ben hiero hoor.
|
|
Muts
New Member
* Don`t worry be happy *
|
Post by Muts on Sept 7, 2003 4:49:18 GMT -5
He muts Welkom bij de mopsen en andere doggylovers. Bij mij in de straat wonen ook mensen met 2 bullmastiffs. Je komt toevallig niet uit Oosterhout? Groeten Anja, Casper en Fetso. nee, ik kom uit Voorhout..maar de wijk waar ik in woon heet toevallig wel oosthout haha lijkt er wel op..
|
|
|
Post by mollymopsy on Sept 9, 2003 1:42:45 GMT -5
welkom muts. ;Dleuke naam heb je en leuke honden ook . ik ben jolanda ik heb ook een man , drie kinderen een mops en een vijver vol met prachtige vissen ;D groetjes jolanda
|
|