|
Post by Ellen on Jul 10, 2003 15:18:02 GMT -5
Hallo, even kennismaken. Wij zijn nu al 5 dagen de trotse verzorgers van een mopshond. Zij heet Flodder en is een 4 jarig teefje. Flodder is onze eerste hond ooit en binnen korte tijd heeft zij onze harten veroverd met haar koddige streken, obstinate uitdagingen en super aanhankelijkheid. Ik ben zo trots op d'r. Flodder komt van een kennel af en moest van haar kant dus de nodige aanpassingen maken. Als een ware kampioene heeft zij dit gepresteerd. Omdat er altijd wel vragen en verhalen zijn in dergelijke situaties als het onze, hoop ik die met jullie te kunnen delen. Ik verheug me er op jullie (mopsen) te leren kennen! Wie woont er in de buurt van Maarssen?
Floddersmam
|
|
|
Post by Ladybird on Jul 11, 2003 4:30:20 GMT -5
Hoi Ellen
leuk dat je het mopsenforum hebt gevonden.. Flodder wat een leuke naam voor een mops. We willen natuurlijk ook graag snel foto's zien!!!! heel veel plezier hier en natuurlijk veeeeeeeel posten we willen alles weten over je mopsje..
(Ik laat je bericht nog even hier staan en daarna verplaats ik deze naar het kennismakingshoekje.. )
|
|
|
Post by mollymopsy on Jul 15, 2003 1:23:26 GMT -5
;Dnou ! gefeliciteerd hoor met je flodder , mopsen zijn zulke fantastische honde n dat ik me wel kan indenken hoe gelukkig je ermee bent , enneh....... welkom op dit forum . leuk! weer een s een nieuwe erbij . groetjes jolanda en (mops) molly
|
|
petra
New Member
|
Post by petra on Jul 17, 2003 10:49:52 GMT -5
Ook namens mij gefeliciteerd met Flodder. Ik ben zelf ook sinds kort eigenaar van een mops, een teefje van nu 5 maanden. En ze is onze ondeugende noot binnen ons gezin. We hebben ook nog een franse bulldog en die noemen we Natasja zij wordt volgende maand een jaar. Ben zelf helemaal verliefd op deze razen, zou graag meer willen hebben, maar is op dit moment helaas niet haalbaar. Heel veel plezier hier, en wil je Dana zien, neem dan maar eens een kijkje op mijn site. Groetjes Petra
|
|
Caspetsomos
Full Member
Anja, Casper en Fetso en Samos
|
Post by Caspetsomos on Aug 11, 2003 2:26:20 GMT -5
Hoi Ellen Welkom bij de mopsenlovers. Wij hebben 2 mopsen, Casper en Fetso, 5 1/2 jaar oud. Wij vinden het ook altijd leuk om naar een mopsenbijeenkomst te gaan, of een wandeling met mopsen te doen. Bij Commedia wordt er wel eens georganiseerd. Maar ook tussendoor organiseren mensen wel een wandelingen ofzo. Ik heb bij het onderdeel afspreken een oproepje staan om een keer een wandeling te organiseren, gewoon met een paar mopsen(en andere honden natuurlijk!) Groeten Anja
|
|
|
Post by marjan on Aug 30, 2003 15:25:07 GMT -5
Ik zal mij dan ook even voorstellen. Mijn naam is Marjan, en ik woon in Lelystad. Ik heb 2 Franse bullen Roxhanne en Cailin. En ik heb nog 1 Yorksherterrier. Mijn dochter Cindy heeft een mops. Beau of zoal ze hem zelf noemt Boebus Vandaar dat ik op dit forum zit.En ik heb nog 4 katten. Het lijkt wel Artis. Ik vind de bul en de mops toch wel veel op el kaar lijken. Ook al is het uiterlijk anders. Het zijn alletwee hele leuke hondenrassen.
|
|