Mopsstiffie
New Member
Een grote Mopsen en Mastiff liefhebster
|
Post by Mopsstiffie on May 2, 2003 6:22:52 GMT -5
[glow=red,2,300]Nou zal ik me ook ff voorstellen dan maar! Ik ben Jeanette Pascale Bierhuizen en ik woon met mijn vriend Marco en zus Cindy in een huisje in Lelystad! Wij hebben in totaal 6 honden waarvan vier van mij, twee Mastiff's Amber (teef van 7 jaar) en Amor (reu 7jaar zijn broer en zus) en dan twee kleine scheetjes van Mopsies en dat zijn: Missy (teefje van 10 maanden) en JoeJoe (reutjes van 6 maanden)! Mijn zus heeft er momenteel twee Murphy een mopsenmannetje van 2 jaar en Mickey een terrier achtige van ook 2 jaar! Maar er zit gezindsuitbreiding aan te komen Owja en ik heb ook nog wat katten in de ronde banjeren hihihi en twee goudvissen Blubje en Blobje hihihi Nou dit is ff in het kort wie ik ben anders is het forum meteen vol ;D hebben jullie nog vragen aan mij dan beantwoord ik die natuurlijk gaarne! Missy, JoeJoe, Amber, Amor geven jullie allemaal een dikke lebber en een poot (de moeten ze wel weer terug natuurlijk En ik hoop jullie allemaal heel vaak tegen te komen hierzo!!![/glow]
|
|
|
Post by mollymopsy on May 3, 2003 8:48:26 GMT -5
leuk hoor ! lijkt me heel gezellig ,,, zeg .....hoe krijg je die mooie rode letters???
|
|