|
Post by teddyluna on May 2, 2003 4:36:38 GMT -5
zo nu ikke eerste...... Ik ben dus Hannie, de vriendin van Ladybird, we wonen samen, met onze 10 hondjes en 4 katten (die mogen we toch zeker niet over t hoofd zien!) Een nieuw mopsenforum....geweldig..ik zou zeggen...veel posten mensen, en veel plezier ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by mopsenanja on May 2, 2003 15:03:47 GMT -5
:oHier ben ik dan toch ook maar weer! Gezellige boel Hannie bij jouw thuis! ;D Ik ben Anja, 43, en heb 2 mopshonden(zijn groot ) Casper en Fetso, 6 jaar oud. Twee kinders, 8 en 12 en een man. We wonen in Oosterhout bij Breda. Lekker dicht bij het bos, dus wandelaars, kom gerust eens langs. Weer genoeg te lezen op dit nieuwe forum, leuk, bedankt voor de moeite Groeten Anja
|
|
|
Post by CASPETSO on May 2, 2003 15:26:28 GMT -5
iK DACHT DAT HET AANMELDEN NIET GELUKT WAS EN TOEN IK HET WEER PROBEERDE WAS DE USERNAME AL IN GEBRUIK(BIJ MEZELF DUS) EN HAD IK EEN NIEUWE NAAM GEKOZEN, EEN COMBINATIE VAN CASPER EN FETSO: CASPETSO. OP ZICH WEL GRAPPIG VIND IK. dUS WAT WORDT HET MOPSENANJA OF CASPETSO?? LAAT FF WETEN WAT JULLIE HET LEUKSTE VINDEN! GROETEN ANJA
|
|
|
Post by teddyluna on May 3, 2003 8:04:07 GMT -5
ik vin Caspetso t leukst ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Hou die maar Anja !!
|
|
|
Post by mollymopsy on May 3, 2003 8:38:21 GMT -5
hallo ik ben mollymopsy haha! ik ben dus jolanda ik ben getrouwd heb drie mensenkinderen en één mopsenkind. ik ben 44 jaar en woon in dedemsvaart, ook heb ik een eigen zaak ben dus mijn eigen baas ( heel handig als je tijdens je werk even op de computer wilt)
|
|