|
Post by marjan on Aug 31, 2003 5:26:43 GMT -5
Armanda gaat die wandeling nog door in Leeuwarden?
|
|
|
Post by Ladybird on Aug 31, 2003 10:06:05 GMT -5
Ja zker dat die wandeling door gaat.. 28 september in Leeuwarden.. Word erg gezellig.. ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by marjan on Aug 31, 2003 13:52:46 GMT -5
|
|
Caspetsomos
Full Member
Anja, Casper en Fetso en Samos
|
Post by Caspetsomos on Sept 3, 2003 17:55:07 GMT -5
O meiden ik vind dit heel erg. Eerst vond ik leeuwarden te ver, maar daar was over heen te komen. Ik heb helaas, helaaas, helaas 28 sept wat anders te doen. Wij zijn door mijn bedrijf uitgenodigd om met het hele gezin naar Six Flags Belgie te komen. De kids vinden dat natuurlijk helemaal te gek, ze zeuren al jaren om six flags. Ik vind 28 euro pp aardig aan de prijs, dus we nemen die kans.Sorry, had jullie zo graag willen ontmoeten!!!!
|
|
|
Post by marjan on Sept 4, 2003 5:09:36 GMT -5
Och meid wat niet is, is niet. Ga lekker naar Six Flaggs. Dat vinden de kinderen vast leuker. Die begrijpen niet waarom wij zo dol op die hondjes zijn.
|
|
petra
New Member
|
Post by petra on Sept 4, 2003 10:26:35 GMT -5
Hoi allemaal, Ik zal zeker van de partij zijn, en nou maar hopen dat we wat aardig weer hebben. ;D Groetjes, Petra, Natasja en Dana
|
|
Caspetsomos
Full Member
|
Post by Caspetsomos on Sept 4, 2003 13:55:38 GMT -5
Ik heb ze niet verteld van de wandeling, dan wordt voor hen de keuze ook moeilijk, zijn mee naar de strandwandeling geweest en ze zijn gek op mopsen. Volgende keer zijn we er zeker bij. Najaarswandeling commedia? ?
|
|
|
Post by marjan on Sept 5, 2003 13:51:11 GMT -5
Aha dus Petra gaat wel mee. Tot nu toe gaan we wel mee. En Roxhanne en Cailin en Boebus zullen dan ook van de partij zijn.Dus Petra dan zie ik jou ook eens life ;D ;D ;D ;D
|
|
Caspetsomos
Full Member
|
Post by Caspetsomos on Sept 5, 2003 17:41:38 GMT -5
Ik wil ook komen en jullie zien! Zal even moeten wachten op de volgende gelegenheid, helaas................
|
|
petra
New Member
|
Post by petra on Sept 6, 2003 10:19:37 GMT -5
Hoi Marjan, Ben makelijk te herkennen, ben blond en loop altijd in zwarte kleren rond. Kom samen met Natasja onze franse bull en met Dana onze mops. Zie fotohoek, ik plaats wel even een foto van mij, en mijn schatjes natuurlijk. Groetjes, Petra
|
|
|
Post by marjan on Sept 6, 2003 16:57:20 GMT -5
Hoi Petra ja gesproken heb ik je wel vaker maar ik zou ook niet weten hoe je eruit ziet. Maar alleen van de foto's.
|
|
petra
New Member
|
Post by petra on Sept 23, 2003 11:05:09 GMT -5
Wat gaat de tijd snel, zondag is het al zover. Helaas moet mijn mannie werken dus ik kom samen met mijn oudste zoon. En natuurlijk met Natasja en Dana. De tweeling breng ik maar even bij Oma, anders heb ik het te druk met de kids en kan ik er niet echt van genieten. Heb er reuze zin in. ;D
|
|