|
foto's
Sept 21, 2003 5:19:34 GMT -5
Post by mollymopsy on Sept 21, 2003 5:19:34 GMT -5
:oik heb jullie geloof ik weleens verteld dat wij een fotozaak hebben en we maken dus ook hondefoto's . nou zit ik hier geen reklame te maken ofzo , maar ik wou even zeggen dat we gisteren op de open dag van de plaatselijke hondenschool , lees goed! 108 honden op de foto gezet hebben en niet één mopsje! wel franse bullen, deense doggen , greyhounds, heel veel labradors en malthezers. ook een paar aparte soorten , zoals de samojeed , welsh corgi. en ook hele mooie kruizingen , tjonge wat een dag! als je dan naar huis gaat denk je....ik kan geen hond meer zien , maar dan kom je thuis en dan komt het allerliefste mopsie tegen je opspringen en even later zit je weer gezellig te kroelen op de bank. mopsjes zijn echt de leukste! groetjes jolanda ;D
|
|
|
foto's
Sept 27, 2003 7:14:23 GMT -5
Post by marjan on Sept 27, 2003 7:14:23 GMT -5
Dat jullie een fotozaak hadden wist ik niet. Maar ik vind het vreemd dat zo weinig Mopsjes zijn. Zoals je weet het Mopsje wat hier rondloopt is van mijn dochter. Maar nu ook een beetje van mij ;D ;D ;D Ik hoop niet dat je ver uit de buurt woont, want een echte foto van de fotograaf is natuurlijk nooit weg. Want ik heb hier nog meer honden 2 x Franse bullen die ik graag op de foto had.
|
|
|
foto's
Oct 2, 2003 2:04:45 GMT -5
Post by mollymopsy on Oct 2, 2003 2:04:45 GMT -5
dedemsvaart, groetjes jolanda
|
|