Mopsstiffie
New Member
Een grote Mopsen en Mastiff liefhebster
|
Post by Mopsstiffie on Jun 29, 2003 3:14:10 GMT -5
[glow=red,2,300]Hallo lieve dierenvrienden, Ja ja ik dacht kom ook weer eens ffkes voorbij rennen hihihi, momenteel heb ik het ffkes wat rustiger maar er zijn een paar weken geweest dat ik mezelf soms voorbij leefde volgens mij Nou met Joe en Missy gaat alles goed, alhoewel Joey heeft een beetje last van het wisselen van zijn puppy naar zijn volwassen vacht, hij heeft gewoon plekken waar ie helemaal kaal wordt!!! Omdat ie al een tijdje een plekkie heeft, eigenlijk vanaf dat ik hem ophaalde bij zijn vorige baas al, en die groter wordt heb ik van de week maar ff een test bij hem laten uitvoeren! De dierenarts heeft al meerdere malen getest op schimmels en puppyschurft maar kan niets vinden, nu hebben ze hem met een tandenborstel afgeschraapt en dit opgestuurd! Dit is inmiddels bijna een week geleden maar ik moet nog een week wachten op de uitslag Ik heb hem nu ook overgewendt aan nieuw voer, hij en de rest, behalve Missy ivm haar blaasprobleempjes, krijgen nu Hills brokken lam en rijst, ik hoor van de da hoe goed het is dus hoop ik dat dit misschien ook een beetje helpt tegen zijn verharing en kaalheid problemen! En verders is het dus ff afwachten wat de test zegt! Nou en verders gaat het hier goed, Missy wordt over twee daagjes al weer 1, tjemig wat gaat dat snel zeg ai ai ai Maar zoals ik haar nu zie is ze over een heleboel dingen heen gekomen en dat hoop ik dan ook voor haar blaasje, maar als dit niet het geval is dan blijft ze gewoon op haar blaas dieet! Nou mensen spreek jullie snel weer okidoki! Dikke knuf Missy, JoeJoe, Amber, Amor en van mij uiteraard [/glow]
|
|
|
Post by marjan on Aug 31, 2003 13:35:09 GMT -5
Hey die mopsstiffie, jouw ken ik. Tenminste dat denk ik. Kom jij ook uit Lelystad?
|
|
|
Post by Ladybird on Sept 1, 2003 0:41:20 GMT -5
passsssssssssssssssss er is een berichtje voor je .. Zla haat vanmiddag als ik thuis ben weer ff aan dr jassie trekken via msn.. ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by marjan on Sept 1, 2003 11:35:03 GMT -5
Ja zou leuk zijn. Ze moet toch weet dat we nu kunnen kwekken ;D ;D ;D ;D
|
|
Caspetsomos
Full Member
Anja, Casper en Fetso en Samos
|
Post by Caspetsomos on Sept 1, 2003 16:44:10 GMT -5
Kennen jullie elkaar allemaal?? Wat leuk. Armanda woont tever weg, de anderen weet ik niet. WS heb ik enkele van jullie wel gezien op de strandwandeling, maar ja dan weet je niet wie wie is als je nieuw bent, volgende keer laat ik me door Marco rondleiden langs alle mopsenmeiden, ik wordt steeds nieuwsgieriger. Helaas zondag 28 sept kan ik niet naar Armanda, heb die dag uitnodiging van mijn bedrijf, familiedag in six flags belgie. Moeilijke keuzes moet een mens toch allemaal maken
|
|
|
Post by marjan on Sept 1, 2003 16:52:03 GMT -5
Kijk zo moeten we je hebben flink nieuwsgierig. Zo erg dat je vannacht niet slaapt ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
Caspetsomos
Full Member
Anja, Casper en Fetso en Samos
|
Post by Caspetsomos on Sept 3, 2003 18:00:35 GMT -5
Lig vaak wakker van je Marja!!!! Maar inderdaad, ik word steeds nieuwsgieriger. Kunnen jullie lekker roddelen. Komen Marco en Jonita ook naar de wandeling??? Dat zijn de enige die mij kennnen.
|
|
Mopsstiffie
New Member
Een grote Mopsen en Mastiff liefhebster
|
Post by Mopsstiffie on Sept 4, 2003 16:25:01 GMT -5
Ja ja Arman, ik heb je msnbericht ontvangen en ben ook liniarecta hierheen gesurft! hihihiHee Marjan, wat leuk om een medestadter tegen te komen hier op het forum ! Kom je hier al lang? en wat ik weet het je een fransbulletje, net als mijn zus die heeft een zwart dametje genaamd, madonna, maar we korten dat af als, Donna of Madje Daarnaast heeft zij een mopshonden mannetje van 2 jaar, Murphy heet die! Ik heb zelf twee mopsen en twee mastiff's de mopsjes heten Missy (ook wel bekend als mousy of muppet) een teefje van net een jaar en JoeJoe (ook bekend als Joe of Joey) een reutje van 10 maanden! Dan heb ik dus twee Mastiff's, broer en zuster uit een nest van Beijla, mijn Mastiff teef die ik helaas dit jaar in maart heb moeten laten inslapen! Maar goed zus en broer dus, Amber (ook bekend als Buddy) is een teef van 8 jaar en dan hebben we Amor ons sukkeltje van dik 80kilo en nog een schoothond ook (ook bekend als Morry)! Nou dat zijn onze hondjes dus, en dan ik zelf nou ben dus Pascale (ook wel bekend als Passie of Mopsstiffie) ben bijna 31, wordt ik volgende maand alweer hihihi woon al sinds mijn vierde in Lelystad en sinds dik twee jaar woon ik met Marco, mijn vriend op de Kempenaar! Mijn zus en haar schorum wonen hier sinds een jaartje! En Armanda en Hannie kennen wij via Commedia, de Mopsenrasvereniging! En via haar hebben we dan ook Madonna dit jaar opgehaald bij haar moeder, en tis een scheetje maar dat zijn ze natuurlijk allemaal
Nou dan weet je ook meteen wie wij zijn hihihi, Leuk je te leren kennen en hopelijk een keer snel in het echt! Groetjes PascaleHeee Anja, nou ons ken je toch al een beetje??? wij kennen die twee KANJERS van jou in iedergeval zeer zeker en ze staan ook bij ons op het cluppie, toen ze op de bbq van Marja waren, wat een MOPSEN hihihi dat zijn geen kleintjes meer in iedergeval! Het zijn twee hele GROTE scheten van Mopsen meis, zal je en mag je ook heel trots op zijn!!! Nou hopelijk ga jij ook snel een keer mee wandelen ofzo zodat je ons allemaal persoonlijk kan leren kennen Doe die twee heerlijke kanjers van je een lekkere dikke knuffel van ons en we spreken elkaar!
Groetjes PascaleZo en nu ben ik klaar geloof ik voor allemaal een dikke Groetjes Pacale
|
|
|
Post by marjan on Sept 4, 2003 19:56:38 GMT -5
Hoi Pascalle ik wist het meest al van je, tenminste wat de hondjes betreft. Ja meid er kennen jouw meer mensen als je denkt. Want wij hebben zelfs al een keer met elkaar gepraat. En als dit gebeurd dan praat je eigenlij met m'n dochter. Dus ik sta er maar bij voor Jan Jedocus Kwak. Maar het geeft niet hoor. Mijn dochter kan ook goed kleppen, heeft ze zeker van haar ouwe moer. Nou zit ik me af te vragen weet je eigenlijk wie ik ben?
|
|
|
Post by marjan on Sept 5, 2003 14:03:12 GMT -5
Pascale ik zal me dan maar voorstellen. Ik woon tegenover de Aldi. En mijn dochter werkt bij A.H. als cassiere. Cindy heeft ook een mops genaamt Beau. En jullie praten al eens met elkaar. Tenminste of dat nu nog zo is, weet ik eigenlijk niet. Denk het vast wel. En ik woon bij de Aldi aan de overkant. Ik heb 2 Franse bulletjes alle twee zijn het meiden. Cailin word in oktober 1 jaar en Roxhanne word 6 jaar. Beiden zijn gestroomd. Ook heb ik nog een york van 10 jaar Rocky genaamd. En 4 katten.Herken je me nu? Het is altijd wel leuk als je een gezicht kunt plaatsen bij de naam.
|
|