Mopsstiffie
New Member
Een grote Mopsen en Mastiff liefhebster
|
Post by Mopsstiffie on May 2, 2003 10:37:08 GMT -5
Zo nu mag ik hier wel ff vertellen dat ik me hier wel ontzettend vermaak hierzo hahaha Ja ik vind deze veel leuker dan die vorige hoor maar ook leuker dan die van de club's en leuker dan de volgende Deze lil ik ik lil deze Arman hihihi, we (Marja en ik) vroegen ons alleen af of je ook aan een aantal mb's zit want het is wel heel gaaf dat als je een nieuwe foto hebt gemaakt dat je die dan meteen hier kan laten zien zonder dat we die eerst naar jou hoeven door te sturen of iedereen naar het fotoalbum te moeten verwijzen!!! En wat ik zo leuk vind is dat je zo lekker veel kan met teksten en kleuren en dingen toevoegen, nee ik ben helemaal voor deze, hoop dan ook dat iedereen dat is!!![glow=red,2,300]Ik ga meteen ook ff van deze een banner op ons cluppie gooien dan hoop ik dat iedereen snel zijn of haar weg vindt naar dit Forum Nou Arman dikke kus voor jou en Han en voor de doggies uiteraard en ik zag ook katten dus die ook een knuf en mega veel lebbers van mijn kiddie's Missy, JoeJoe, Amber en Amor[/glow]
|
|
Caspetsomos
Full Member
Anja, Casper en Fetso en Samos
|
Post by Caspetsomos on May 3, 2003 3:27:29 GMT -5
[glow=red,2,300]TEXT[/glow]Ik vind het hier TOP! Hopelijk veel mensen binnenkort hier! Groetjes, Lebbers en snurkjes Anja, Casper en Fetso
|
|
|
Post by Ladybird on May 3, 2003 7:02:54 GMT -5
|
|
Mopsstiffie
New Member
Een grote Mopsen en Mastiff liefhebster
|
Post by Mopsstiffie on May 3, 2003 7:13:15 GMT -5
|
|
Erwin
New Member
|
Post by Erwin on May 3, 2003 8:27:12 GMT -5
Zo nu mag ik hier wel ff vertellen dat ik me hier wel ontzettend vermaak hierzo hahaha Ja ik vind deze veel leuker dan die vorige hoor maar ook leuker dan die van de club's en leuker dan de volgende Deze lil ik ik lil deze Arman hihihi, we (Marja en ik) vroegen ons alleen af of je ook aan een aantal mb's zit want het is wel heel gaaf dat als je een nieuwe foto hebt gemaakt dat je die dan meteen hier kan laten zien zonder dat we die eerst naar jou hoeven door te sturen of iedereen naar het fotoalbum te moeten verwijzen!!! En wat ik zo leuk vind is dat je zo lekker veel kan met teksten en kleuren en dingen toevoegen, nee ik ben helemaal voor deze, hoop dan ook dat iedereen dat is!!![glow=red,2,300]Ik ga meteen ook ff van deze een banner op ons cluppie gooien dan hoop ik dat iedereen snel zijn of haar weg vindt naar dit Forum Nou Arman dikke kus voor jou en Han en voor de doggies uiteraard en ik zag ook katten dus die ook een knuf en mega veel lebbers van mijn kiddie's Missy, JoeJoe, Amber en Amor[/glow] Het is een[glow=blue,2,300] HEEEL Mooi FORUM[/glow]
|
|