Muts
New Member
* Don`t worry be happy *
|
Post by Muts on Sept 7, 2003 7:48:59 GMT -5
Mijn kanjers Django en Bluff. Dit is Django, een oude reu van bijna 9 jaar. Hij luiert graag. En dit is Bluff, de grappenmaker hier.Zij is nu 16 maanden en is een teefje Ze speelt graag met Nicky,haar vriendje. Maar ook samen hebben ze plezier. Zo,nu hebben jullie een idee hoe de bullen van mij eruit zien,lief zijn ze he?? ;D
|
|
|
Post by Ladybird on Sept 8, 2003 1:13:53 GMT -5
Ze zijn prachtig muts!!! Ik vind je teef erg leuk!!! Maar je reu een kanjer! ;D ;D ;D ;D Vaak foto's van ze plaatsen he !
|
|
|
Post by marjan on Sept 8, 2003 10:21:45 GMT -5
Ik moet zeggen het zijn echt wel prachtige bullen.Geweldig
|
|
Muts
New Member
* Don`t worry be happy *
|
Post by Muts on Sept 8, 2003 13:58:41 GMT -5
Ja, ze zijn lief,django is helaas wat minder, hij drinkt erg veel en zeurt de hele dag om eten,maar daarintegen valt hij alleen maar af. Hij heeft steeds open tenen,volgens de DA een bacterie maar geen pilletje helpt er tegen..ik zit toch te denken aan suikerziekte,en ga hem toch maar ff laten prikken.. arme ziel, maar ja ouder worden gaat meestal gepaard met kwalen he?
|
|
|
Post by Ladybird on Sept 8, 2003 14:03:54 GMT -5
Ja dan zou ik ook even een suikertje laten testen ... En mischien ook wel een T4 (schildklier) en een ureum / kreat (lever / nieren)
Je weet het niet he met die hondjes die ouder worden .. Maar de klacht past wel aardig bij een slecht werkende schildklier als ik eerlijk ben..
|
|
|
Post by marjan on Sept 9, 2003 6:18:53 GMT -5
Ik heb er natuurlijk ook geen verstand van maar denk toch ook aan suikerziekte. Maar ik zou zeker effe met hem naar de d.a. gaan. Ik wens je veel stekte Django. En hou ons op de hoogte.
|
|