|
Post by teddyluna on May 3, 2003 11:56:30 GMT -5
Ok, ik heb ook ff een vraag aan jullie................ ik weet t .. is een erg moeilijke vraag, maar toch.. komt ie : Wat vind je een irritante eigenschap van je mopsje ?? Ik begin wel :'(Ons princesje Olijfje gilt alles bij elkaar als we aan t eten zijn , een beetje gesprek zit er bij ons niet in Pas als al t eten uit zicht is is t weer een lief 'normaal' mopsje Nu jullie !!!!!!!!!!!! Succes
|
|
Caspetsomos
Full Member
Anja, Casper en Fetso en Samos
|
Post by Caspetsomos on May 3, 2003 14:19:32 GMT -5
Oke vooruit dan maar: 99% is leuk aan mijn mopsen maar ze hebben ook wel een paar vervelende dingen. Als ze eten krijgen vechten ze elkaar het liefst het kot uit, ik sta dan als een politieagent in het midden totdat ze klaar zijn. Verder als je ze maar 5 minuten uit elkaar haalt, of zelfs nog korter, dan willen ze vechten, heel gek, ze maken verder nooit ruzie en lebberen elkaar de hele dag af. En Fetso doet het liefst aan recycling, getver van zijn eigen poep, hoe verser hoe beter. En als ie de kans krijgt neemt ie die van Casper er ook nog bij Verder zijn het schatten, maar je vroeg dan toch ook de irritante eigenschappen. Groeten van Anja
|
|
Mopsstiffie
New Member
Een grote Mopsen en Mastiff liefhebster
|
Post by Mopsstiffie on May 4, 2003 16:07:55 GMT -5
irritant, hmmmm echt irritant vindt ik weinig hoor ik vind alles koddig en om te lachen bijna dus ik moet heel goed denken Oke ik vind het soms wel een beetje irritant dat Missy nog steeds niet goed zindelijk is, poepen doet ze buiten, da's echt perfect maar plassen??? echt al loop ik een uur of twee uur met haar buiten ze wacht net zolang tot we weer binnen zijn en gaat dan heel genoegelijk en verlekkerd midden op mijn (enigste stukkie tapijt) mijn kleed zitten piezen! Maar echt irritant is het ook weer niet, ik hou van haar en weet nu ook dat ze blaas probleempjes heeft, dus al doet ze dit haar hele leven lang dat maakt me dan ook geen moer uit! En bij Joe hmmmmm vind ik het soms irri dat ie rijdt en Missy het dan steeds moet ontgelden want die is te klein om hem tegen te werken, een soort verkrachting roep ik dan! Maar het wordt al minder bij hem dus het zal wel over gaan denk ik! En ik moet Joe nauwlettend in de gaten houden want voor ik het weet zit ie weer op een kast of bureau en donderd hij er met gemak weer af Maar verders geniet ik elk moment van ze, het is nu echt een zetje die de heledag dingen samen uitvreet, geweldig en het is nooit te irritant dat ik me er echt aan ga ergerren hoor, mijn tollerantie grens ligt gelukkig heel hoog hoor
|
|
|
Post by Ladybird on May 4, 2003 16:27:38 GMT -5
Ik begin het idee te krijgen dat mopsendames gewoon wat moeilijker zijn in het plassen ... Olijfje is ronduit een drama ... Overdag zoekt ze het maar uit ... Maar aangezien ze rustig op bed plast (als ze niet buiten heeft geplast) moet ze sávonds dus echt bij de laatste ronde plassen. Na 7 uur mag ze dus niet meer in de tuin. En dan is het altijd smeken voor een plas... Belonen helpt niets ze geeft er weinig om.. Saar is gelukkig niet zo moeilijk . DIe plast gewoon als ze buiten is.. Maar Olijfje.. Drama ten top.. Moet zeggen dat ik dit absoluut 1 van haar irritanste stukjes vind. Buiten nie plassen maar wel op bed....
En owja Pascale sinds de komst van de mopsen hebben wij het vloerkleed aan de wilgen gehangen ze gebruiken het gewoon als stukkie grasveld.
|
|
|
Post by mollymopsie on May 9, 2003 4:02:35 GMT -5
hai dames, er is één ding waar molly goed in is en dat is zindelijkheid, écht waar! als ik met haar buiten loop en zeg... ga plasje doen , dan doet ze dat direct . ik heb haar dat van begin af geleerd, goed hé. onze vorige hond kon namelijk ik weetniethoelang staan draaien, voordat ze wat deed . dus dit is handig , iets wat wel irritant is aan molly is dat ze telkens onze nieuw aangelegde tuin omploegd, met het gevolg dat ze nu niet meer los in de tuin kan , heel jammer, want als ze graaft, luisterd ze nergens meer naar grrrrr!
|
|
|
Post by BeauLiloBullet on Jun 28, 2003 7:49:03 GMT -5
Hoi, Onze Mopsen hebben ook een paar irritante eigenschappen.
Als wij tv kijken en Beau hoort een vreemd geluid of een hond op de tv vliegt ze de tv letterlijk aan, met 4 poten in de lucht blijft ze blaffen. Soms echt heel irritant.
Als er bezoek komt is Lilo altijd degene die heel enthausiast naar je toe komt alleen is dat niet altijd even fijn. Ze sprint echt letterlijk in je nek. Gaat als een gek rondjes draaien op je schoot, vervolgens komt Beau erbij en leest haar even de les, en dat allemaal op je schoot.
Bij Bullet hebben we nog niet echt irritante eigenschappen, omdat we die pas hebben.
Groetjes Rachel
|
|
|
Post by Floddersmam on Jul 10, 2003 15:47:30 GMT -5
Lachen is dit zeg. Ik heb elke reaktie met een grote grijns zitten lezen. Onze mops doet haar ras dus eer aan? Floddertje wil best buiten plassen, maar wanneer het HAAR uitkomt. Gelukkig nog geen ongelukjes gehad binnen, ondanks dat het hele huis vloerbedekking heeft met uitzondering van novilon in de keuken. Irritant aan Flodder? Hmmmm.... dat ligt meer aan mijn tolerantie dan dat zij er wat aan kan doen. Ik vind die vieze ademlucht van d'r zo weerzinwekkend dat ik er gewoon van terugdeins als zij juist haar affectie wil tonen. Ik heb daar nog niets op gevonden (adviezen?). Ja, en het buiten adem hijgen tijdens en na het wandelen. Ik maak me echt ongerust dat zij bezwijkt, iets aan d'r hart heeft of NOOIT meer op adem komt... Tenslotte hebben wij Flodder pas 5 dagen in huis en is het wennen van beide kanten. Wij zullen vast OOK irritante gewoontes hebben in HAAR ogen
|
|
|
Post by marjan on Aug 31, 2003 13:23:55 GMT -5
|
|