Caspetsomos
Full Member
Anja, Casper en Fetso en Samos
|
Post by Caspetsomos on Apr 26, 2004 12:40:48 GMT -5
We zijn in het blijde bezit van onze nieuwe pup Samos. Het is een zwarte mopshond en is 13 januari geboren. Het is het mooiste hondje ooit, en de liefste. Speelt lekker met zijn broers en knuffelt heerlijk met de rest van het gezin. We zijn er dolblij mee.
|
|
|
Post by mollymopsy on May 9, 2004 7:03:06 GMT -5
;Dhee anja! gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, ik hoop dat je alle gekke grollen hier neerzet , want het is hier wel erg stil de laatste tijd, groetjes jolanda
|
|
Caspetsomos
Full Member
Anja, Casper en Fetso en Samos
|
Post by Caspetsomos on Jun 17, 2004 17:44:50 GMT -5
Ja ik kom ook niet zo vaak meer, heb het druk met mn 2 clubjes. Mopsen club de mopshond en ik heb nog een club. Voor mensen met een oldtimer caravan of camper. Samos is ondertussen alweer 5 maanden. Hij doe het zo ontzettend goed.Het liefste wat ie doet is uitdagen, zijn broers of ons.Hij pakt iets wat niet mag en gaat dan als een dolle rondrennen in de hoop dat er een malloot achter hem aankomt.
|
|
|
Post by melanie on Oct 1, 2007 12:59:11 GMT -5
hallo allemaal ik heb een mops pup gekocht in lathum ik heb hem nu al een tijdje en nu hoor ik ineens allemaal nare verhalen over de honden uit lathum... wie kan mij meer vertellen groetjes
|
|