|
Post by mollymopsy on Oct 3, 2003 1:38:51 GMT -5
???door al jullie gepoch op de shedderblade , ben ik ertoe gekomen om zo'n ding aan te schaffen. maar hoe gaat dat nu??? clic je hem open en schraap je dan over de rug van de mops????of moet hij dicht blijven , en hoe gaat dat bij de pootjes en oortjes enzo? groetjes jolanda
|
|
Caspetsomos
Full Member
Anja, Casper en Fetso en Samos
|
Post by Caspetsomos on Oct 7, 2003 16:00:29 GMT -5
Ik heb hem nu een paar keer gebruikt en op zich werkt het wel, maar ik heb mezelf al een paar keer eraan bezeerd. Jij hebt er ws een die je open kan doen, dat is makkelijk bij grote honden dan kan met 2 handen werken. Je schraapt inderdaad als het ware over de vacht heen. Doe het niet in huis, want de haren vliegen je om de oren. Ik ben overstag gegaan voor een rubberen borstel, wederom niet goedkoop, 11,85 euro, maar ik heb hem nog niet betaald, mocht hem eerst uitproberen. Werkt echt fantastisch, verzameld de haren veel meer dan de schredder, en lijkt me wat vriendelijker voor de vacht en voor mijn handen. De oren zou ik niet aanraden met de schredder, daar is ie te scherp voor. De rubberen borstel die ik nu heb is zeer vriendelijk voor dier en mens. Heet Zoom Groom en is voor verschillende haarlengtes te koop.Er staat zelfs op voor welke soort honden. Heeft de prijs gewonnen voor beste borstel. Hij is ook ideaal te gebruiken voor de hond in te zepen voor in bad. Mijn honden vinden de borstel heerlijk en lopen niet weg net zoals bij de schredder. Ze duwen elkaar zelfs nu weg want ze willen allebei, zo lekker voelt ie aan. Als je hem in het rek ziet hangen ziet ie er niet uit, voor de mopsen kwam ik op een roze uit. Elke soort borstel heeft zijn eigen kleur. De schredder mag ik teruggeven. Groeten Anja
|
|
|
Post by mollymopsy on Oct 8, 2003 2:55:24 GMT -5
ik heb het ondertussen geprobeerd . de haren gaan er makkelijk uit . molly vind geen enkele borstel prettig tot nu toe. ik heb ook al zo'n rubberborstel gehad . ze wil gewoon niet even stilstaan. natúúrlijk doe ik die zachte oortjes niet met dat ding . daar frutsel ik zoveel aan dat er geen losse haren meer inzitten . staartje vind ik ook een fijn frutselobject , dus die haartjes gaan ook wel . maar die rug ! daar gebruik ik de schredder dan maar voor . moeten we wel met z'n tweetjes doen, als het klaar is krijgt ze wat lekkers. groetjes jolanda ;D
|
|