Petra Tommy en Spike
Guest
|
Post by Petra Tommy en Spike on Sept 21, 2003 4:21:59 GMT -5
Voor iedereen, en maak er wat van want het is schitterend weer ;D ;D ;D. Groetjes van Petra, Tommy en Spike
|
|
Caspetsomos
Full Member
Anja, Casper en Fetso en Samos
|
Post by Caspetsomos on Sept 26, 2003 15:51:20 GMT -5
;DVoor iedereen die zondag gaat wandelen bij Armanda, een hele fijne en gezellige dag toegewenst.!!Veel plezier met de mopsen en de bullen!!! Wij draaien ons dol in six flags, maar denken vast en zeker aan jullie Groetjes Anja, Casper en Fetso.
|
|
|
Post by marjan on Sept 27, 2003 7:20:41 GMT -5
Het lijkt me hartstikke leuk die wandeling. En dat jij aan ons denkt vind ik geweldig. Ik zal ook aan jullie denken. Hoe dolgedraaid jullie uit die atrakties stappen. Terwijl wij lekker rustig en relaxt wandelen. Nee hoor geintje, ik hoop dat jullie ook een dag hebben om nooit te vergeten.
|
|
Caspetsomos
Full Member
|
Post by Caspetsomos on Sept 29, 2003 17:48:09 GMT -5
Dat jullie dag toppie was had ik al vernomen en de foto's bekeken op bullenforum! Onze dag was echt om nooit te vergeten hoor! Door een te haastige tante die daar werkte en ons te vroeg uit ons bootje uit de wildwaterbaan wenkte(op een zeer indringende manier) ben ik bijna overboord geslagen en heeft Tim flink klemgezeten tussen de vallende mensen etc. Het bootje maakte nml nog een flinke schok met aanleggen. Nou ja dat kan gebeuren, maar als je dan met huilende kinderen die zich flink zeer hebben gedaan en een moeder die nog na staat te trillen van schrik ook nog eens uitgelachen wordt door iemand die daar werkt(die tante dus) nou dan ben je bij mij aan het verkeerde adres hoor. Boze brief naar six flags gedaan. Gelukkig was de rest van de dag erg leuk en hebben we ons prima vermaakt. Op naar de volgende wandeling.
|
|
|
Post by marjan on Sept 30, 2003 10:24:14 GMT -5
O Anja wat erg voor jullie. Denk je een leuke dag tegemoet te gaan en dan krijg je zoiets. En Six Flags die hadden van mij ook een briefje gehad hoor. Reken maar van Joepie wat een a-sociale bedoening. Het is na omstandigheden nog goed afgelopen als ik het goed begrijp. Het had nog erger kunnen zijn. Nee Anja dan zaten wij veel veiliger bij de wandeling. Die ik overigens erg geslaagd vond. Alleen te weinig mopsen. En ik maar tegen Cindy zeggen:"Ga mee dan zie je een hoop mopsen bij elkaar." Niet dus alleen Armanda was er en Petra. Jammer dat niet meer Mopsen waren vond ik het wel. Ik vind het ook jammer dat ik jou haast niet meer spreek.
|
|
Caspetsomos
Full Member
|
Post by Caspetsomos on Sept 30, 2003 17:06:13 GMT -5
Marjan Ik zit de laatste tijd iets minder achter de computer, lag te vaak laat op bed, heb mezelf even iets afgeremd. Er werd hier ook niet meer zoveel geschreven, nu kom ik dan toch weer regelmatig effies kijken, is wel heel leuk. Ik vind het heel jammer dat ik er niet bij was afgelopen zondag, had iedereen graag ontmoet. Ook jammer van het mopsen aantal, maar de foto's met de bullen waren erg leuk, heb paar mopsjesgezien en heb jou ook op de foto gezien! ;D 26 oktober ga ik in ieder geval wel naar de mopsenwandeling van commedia en hoop daar toch een hoop mensen persoonlijk te leren kennen!! Vele groetjes en tot schrijfs.
|
|