|
Post by Mopseflops on Sept 6, 2003 5:22:42 GMT -5
Hoi meiden, Ik wil jullie allemaal een fijn weekend toewensen, leuk om te zien dat dit forum weer word bezocht. Ja ik heb het ook laten versloffen, maar ik probeer toch heel veel langs te komen. Dat zal wel op de Maandag en Dinsdag gebeuren want de rest van de week werk ik en s'avonds zit mijn husband achter de pjoeter. In ieder geval tot de volgende keer, en dan gaan we gezellig chatten ;D ;D ;D Groetjes Petra, en knuffeltjes van Tommy en Spike voor jullie allemaal
|
|
|
Post by marjan on Sept 6, 2003 7:25:24 GMT -5
Hey Petra leuk dat je effe langskomt om goedendag te zeggen. Ik hoop dat je voortaan ook weer wat vaker langs komt. Toch lekker gezellig kletsen
|
|
|
Post by Ladybird on Sept 6, 2003 15:53:03 GMT -5
hey peet leuk dat je ff langsgefietst bent.. jij ook een heel fijn weekend he en de groetjes aan hans..
|
|
Caspetsomos
Full Member
Anja, Casper en Fetso en Samos
|
Post by Caspetsomos on Sept 30, 2003 17:10:27 GMT -5
Dat chatten komt niet echt van de grond he?? Jammer hoor. Ik denk dat wij mopsenmensen maar eens een voorbeeld moeten nemen aan de bullenmensen, die zijn echt lekker actief op het forum en op de chat. Misschien komt het wel omdat de mopsen wat luier zijn dan de bullen, haha ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by marjan on Oct 4, 2003 13:38:47 GMT -5
Ja Anja dat dacht ik ook. Leuk forum en dat bij houden. Is het dan zo moeilijk? Lijkt me niet. Maar we kunnen het niet alleen. Dus mopsen bezitters kom op en laat ons niet in de kou staan. En probeer in ieder geval al op die chatavond aanwezig te zijn. Want daar zit ik ook meestal alleen. Tja en alleen word het toch moeilijk.
|
|