|
Post by marjan on Sept 3, 2003 9:36:04 GMT -5
Nou Anja ik ben heel erg overmatig. Echt wel. Ik zit de hele dag in die rolstoel en verbruik dan ook geen energie. Dus al die kilo's die er aan komen raak ik dus echt niet kwijt. Ik ben het lijnen want het is nog erger geweest. En nou het gaat natuurlijk wel heel langzaam. Want ik kan ook niet lopen, niet eens staan. Dus Gymen fietsen of wat dan ook. Kan niet. Maar dit slaat effe op het figuur. Je moet niet denken dat ik een hele preek ben op het lezen om medelijden te wekken. Want dat is dus echt niet zo. Anja of je het geloven wil of niet. Maar er zijn mensen bnij die zijn er veel erger aan toe. Dus het valt nog reuze mee.
|
|
Caspetsomos
Full Member
Anja, Casper en Fetso en Samos
|
Post by Caspetsomos on Sept 3, 2003 17:30:45 GMT -5
|
|
|
Post by marjan on Sept 4, 2003 4:46:43 GMT -5
Anja ik muts de hele dag erop los. Dat maakt me juist positief. En lachen moeten we blijven toch ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
Caspetsomos
Full Member
|
Post by Caspetsomos on Sept 4, 2003 13:56:38 GMT -5
Ben gek op mutsen!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by marjan on Sept 4, 2003 20:12:03 GMT -5
Ik ben niet zo triest aangelegd hoor. Daarom kwetter ik de heledag door. Of door mensen die op visite komen of op het forum.En als het nu hier ook nog wat drukker word kan ik hier ook nog kwetteren.En dat is mijn hobby kweteren de heledag door.En zoals je ziet de nacht er ook nog bij ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
Caspetsomos
Full Member
|
Post by Caspetsomos on Oct 7, 2003 16:10:59 GMT -5
Af en toe maar eens wat schrijven voordat Ladybird de tent hier gaat sluiten omdat er te weinig mensen komen. Dit is een van de weinige forums waar ik kom, de clubs laat ik varen, ga niet betalen, betaal per maand al genoeg aan internet enz. Zit wel regelmatig op rwww.radiosunshine.nl waar 's middags tussen 2 en 4 pascal "passie"muziek draait, kun je luisteren , plaatjes aanvragen en chatten en is heel gezellig. Op de andere uren is er vaak ook wel iemand op de chat en kun je ondertussen je lievelingsmuziek interactief aanvragen, heel leuk. Kom anders ook eens 's middags tussen 2 en 4 een keertje langs daar, ik ben er ook niet iedere dag hoor, maar wel regelmatig. En meerdere mopsenlovers met mij, al is het niet een mopsenchat. Passie heeft zelf ook mopsen, vandaar dat ik er op ben gekomen. Groeten Anja
|
|