Caspetsomos
Full Member
Anja, Casper en Fetso en Samos
|
Post by Caspetsomos on Aug 30, 2003 19:10:38 GMT -5
;D Gelukkig, er wordt weer geschreven op het forum. Dan is het ook weer leuk om weer te kijken en te lezen. Casper en Fetso zitten me echt aan te kijken dat ze uit willen, het is dan ook alweer half 2! Fijn weer hier te mogen zijn. [glow=red,2,300] [/glow]
|
|
|
Post by marjan on Aug 30, 2003 19:36:39 GMT -5
Ik weet niet of je na je rondje met de hondjes nog effe komt kijken. Zo niet mischien tot morgen truste
|
|
|
Post by Ladybird on Aug 31, 2003 3:36:13 GMT -5
Leuk dat je ook weer van de partij bent Anja..
|
|
|
Post by marjan on Aug 31, 2003 10:23:09 GMT -5
En waar is Anja nu? ;D ;D ;D
|
|
Caspetsomos
Full Member
|
Post by Caspetsomos on Sept 1, 2003 16:23:56 GMT -5
;DIk ben er wel hoor!!!! Heb altijd zoveel te lezen, en nu zit ik op de chat te wachten, vaste dag afspreken is zo gek nog niet. Of gewoon 's avonds rond een uur of elf ofzo, ik zeg maar wat. Moet zo nog naar buiten, die 2 dikkers liggen heerlijk te snureken op de bank. Anja, Casper en Fetso
|
|
|
Post by marjan on Sept 1, 2003 16:28:24 GMT -5
Hoi die Anja ik was je 't zoeken. Maar goed daar ben je dan. Wat is het rustig hier. Is het hier altijd zo rustig? Normaal zit op het Franse bullenforum. Maar mijn dochter heeft een mops zodoende ben ik hier verzeild geraakt.
|
|
Caspetsomos
Full Member
|
Post by Caspetsomos on Sept 1, 2003 16:29:59 GMT -5
Ja altijd rustig helaas, bij commedia forum was het veel drukker. Ik heb me bij de chat aangemeld, staat aan
|
|
|
Post by marjan on Sept 1, 2003 16:33:40 GMT -5
O meid ik weet niet eens of ik het voor elkaar krijg die chat. Maar ik fiets wel even mee. Kun jij me ook nog uitlachen ;D ;D ;D
|
|
Caspetsomos
Full Member
|
Post by Caspetsomos on Sept 1, 2003 16:38:01 GMT -5
Onderaan bij het forum staat chat als onderwerp, gewoon ff aanklikken en daarna weer in het bericht de regel aanklikken, naam invullen enteren klaar
|
|
Caspetsomos
Full Member
|
Post by Caspetsomos on Sept 1, 2003 16:40:05 GMT -5
Wie is jouw dochter Marjan, komt die ook op het forum??
|
|
|
Post by marjan on Sept 1, 2003 16:45:18 GMT -5
Mijn dochter heet Cindy. Maar het is niet die Cindy van het forum. Want wij wonen wel in Lelystad die ene Cindy ook als het goed is. Maar mijn Cindy is nog niet op het forum geweest. Ze is nog een beetje vreemd en durft dit alles nog niet zo goed. Maar in eerste instantie ben ik wel voor haar begonnen. Dus ik hoop dat ze eens over de drempel heenkomt en gewoon op het forum gaat.
|
|
Caspetsomos
Full Member
|
Post by Caspetsomos on Sept 1, 2003 17:11:11 GMT -5
Wij zijn niet eng toch?? Het is altijd wel gek dat je "contact"hebt met mensen die je niet kent. Voorzichtigheid altijd geboden zeg ik tegen mijn kinderen.
|
|
|
Post by marjan on Sept 1, 2003 17:12:43 GMT -5
Eng??? Meid wie is er eng?
|
|
|
Post by marjan on Sept 1, 2003 17:19:23 GMT -5
Anja ben je de hondjes uit 't laten of heb je honger gekregen en plunder je de ijskast ;D ;D ;D ;D
|
|
Caspetsomos
Full Member
|
Post by Caspetsomos on Sept 2, 2003 18:24:56 GMT -5
Eerst uitlaten en dan plunderen natuurlijk. De foto vertekent hoor!!! Ben wel stevig maar niet overmatig (beetje dan). Maar kleding verdoezeld veel ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|