|
Post by mollymopsy on Jul 24, 2003 6:16:04 GMT -5
hallo allemaal! we zijn weer terug van vakantie , molly heeft gelogeerd bij een kennis en die heeft een kruizing shi szu( hoop dat ik dit goed schrijf) ze heeft daar een fantastische tijd gehad , ze hebben elke dag samen lief gespeeld . toen ik haar ophaalde miste ze het vriendje zo erg dat ze er een dag stil van was. gelukkig is ze nu weer de oude molly, waar waren(of komen) jullie hondjes in de vakantie? groetjes jolanda
|
|
|
Post by Ladybird on Jul 26, 2003 2:48:46 GMT -5
|
|
Caspetsomos
Full Member
Anja, Casper en Fetso en Samos
|
Post by Caspetsomos on Aug 11, 2003 2:06:09 GMT -5
Wij zijn er ook weer! Casper en Fetso hebben fijn gelogeerd bij Marco en Jonita en ze hebben echt heimwee, zijn stilletjes en kijken enigszins bedroefd! Zal met een paar dagen wel weer beter gaan. Zeg Armanda, als je nou echt eens een keer weg wil is er toch wel eens wat te regelen? Paar logeeradresjes(2 of 3 hondjes kan ik wel hebben) en misschien zijn er meer die op een paar hondjes willen passen? En je woont geloof ik in het noorden he? Anders iemand een paar dagen in jouw huis????Ik woon zelf in Oosterhout bij Breda. Is maar een ideetje hoor. ;D Groeten Anja, Casper en Fetso
|
|
|
Post by marjan on Aug 30, 2003 15:32:14 GMT -5
Fijn dat jullie weer terug zijn. En dat jullie een fijene vakantie hebben gehad. En als je weet dat de hondjes ook nog prima worden opgevangen kun je dubbel genieten.
|
|
|
Post by marjan on Aug 30, 2003 15:36:41 GMT -5
|
|
|
Post by Ladybird on Aug 30, 2003 17:19:57 GMT -5
Nou tante Marjan niet alles verklappen wat ik op een ander forum aan honden probeer te slijten.. ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by marjan on Aug 30, 2003 17:26:14 GMT -5
Neemt U mij niet kwalijk. Ik had het niet kwaad bedoelt ;D ;D ;D ;D
|
|
Caspetsomos
Full Member
Anja, Casper en Fetso en Samos
|
Post by Caspetsomos on Sept 2, 2003 18:34:59 GMT -5
Gaan we toch lekker een paar dagen in Armanda's huis oppassen!!!! Maar ik meende het wel hoor Armanda. En dat geldt ook voor de anderen!!! Just ask!!!!Ben gek op hondjes in huis. Net als met baby's: leuk om op te passen, maar nog leuker als ze weer opgehaald worden, ha ha ;D ;D
|
|
|
Post by marjan on Sept 3, 2003 9:11:19 GMT -5
Ja als baby's, hondjes, katjes dan weet je pas wat rust betekend. ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|