Caspetsomos
Full Member
Anja, Casper en Fetso en Samos
|
Post by Caspetsomos on Jun 12, 2003 17:13:39 GMT -5
Hoe is het met al jullie nieuwe (en "oude") hondjes?? En hoe is het met jullie zelf? [glow=red,2,300]Groetjes Anja, Casper en Fetso ;D[/glow]
|
|
|
Post by mollymopsy on Jun 14, 2003 8:46:01 GMT -5
ik lees elke dag even langs dit forum maar er is inderdaad weinig nieus onder de zon. alles gaat goed hier hoor groetjes jolanda en molly
|
|
|
Post by marjan on Aug 30, 2003 16:15:14 GMT -5
Tuurlijk is er iedere dsag wel wat nieuws te vertellen. Ik zit hier bijv. met 2 teven die loops zijn. En twee reutjes. Ik heb een leven in de brouwerij. En jullie maken niks mee?
|
|
|
Post by Ladybird on Aug 30, 2003 16:58:22 GMT -5
pas op hoor met marjan hebben we zo een enorm vol forumm.. Die kletst je de oren van het hoofd... Ik mag nu al Tante Marjan zeggen ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by marjan on Aug 30, 2003 17:38:39 GMT -5
Ja hoor tante Marjan van de mopsjes. Zeg dat maar rustig. En Armanda ik weet niet hoeveel pagina's jouw forum telt. Maar dit red je dus echt niet. Uitbreiden meid ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Ladybird on Aug 31, 2003 13:49:12 GMT -5
roep maar wat je erbij wilt hebben tante marjan!@!!! ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by marjan on Aug 31, 2003 13:55:10 GMT -5
Doe een gooi en het is nog te weinig ;D ;D ;D ;D Tante Marjan komt niet uitgeklept
|
|
Caspetsomos
Full Member
|
Post by Caspetsomos on Sept 1, 2003 16:33:31 GMT -5
:oLachen vanavond, Casper lag met zijn kop bij mijn dochter op schoot, maar ze moest even omhoog, naast haar stond een pak keukenrollen en die zet ze voor zijn neus en ja hoor, legt zo zijn kop erop, hij moet altijd iets hebben om zijn kop op te leggen. ;D Anja
|
|
|
Post by marjan on Sept 1, 2003 16:55:51 GMT -5
O dus dat is normaal. Ik vind Beau ook altijd zo lui. Zijn dat jouw honden ook? Dus wat je z'n hoofd moet ergens op liggen zodat hij nog makkelijker ligt.
|
|
Caspetsomos
Full Member
|
Post by Caspetsomos on Sept 2, 2003 18:30:43 GMT -5
|
|
|
Post by marjan on Sept 3, 2003 9:25:38 GMT -5
Ja ik denk ook wel eens heb ik lijm aan m'n k.nt? ;D ;D
|
|
petra
New Member
|
Post by petra on Sept 4, 2003 10:39:57 GMT -5
Hoi allemaal, Heb een tijdje wel de boel in de gaten gehouden op het forum, maar het werd inderdaad een beetje stil. Ik zit ook wel regelmatig op het franse bullen forum, maar hier ben ik dan ook weer eens. Met Dana en Natasja gaat alles goed. Dana is wel wat een boefje, ze mag graag in kussens en banken haar heil zoeken. En de riem van Natasja was ook al niet veilig. Maar dat geeft allemaal niks, want we houden toch van haar. ;D ;D ;D. Het is en blijft mijn schatje. Ze kan je dan ook weer zo ontzettend lief aanzien, en mijn hartje smelt dan weer, Heb wel weer heel veel nieuwe foto's gemaakt, ze staan allemaal wel op mijn site. Zal hier ook weer eens één posten. Tot gauw en groetjes, Petra, Natasja en Dana
|
|
|
Post by marjan on Sept 4, 2003 20:07:16 GMT -5
Petra ik hoop dat je toch ook weer af en toe op dit forum te zien bent. Het is toch jammer dat dit forum zo inslaapt. Want het is een hartstikke leuk forum. En natuurlijk ben ik ook altijd op het Franse bullen forum te vinden. Dat weet je wel. Maar Cindy vind het zo leuk om iets in die geest te doen voor de mops. En ik ben de oma van Beau dus ik help haar erbij. Maar ze durft het zelf nog altijd niet zo goed. Ik ben blij dat jij er ook effe was.
|
|