Petra Tommy en Spike
Guest
|
Post by Petra Tommy en Spike on Jun 3, 2003 2:02:46 GMT -5
Hoi Mopsen en Dierenvrienden, ik wil jullie een hele fijne dag toewensen en hier in Rijswijk heeft het nog steeds niet geregend. Dus het noodweer van gisterenavond is aan ons voorbij getrokken. Gelukkig is de temperatuur nu wat mens en dier vriendelijker, Spike heeft het verschrikkelijk benauwd gehad, gelukkig heb ik voor hem een zwembadje dus daar lag hij het merendeel van de dag in. Tommy lag op ons bed onder de vin dat was lekker aangenaam voor hem, Spike en Tommy hebben beide met de warmte heel slecht gegeten en Spike kotste alles er weer uit, hij was ook hevig aan de diaree ik denk dat de warmte hem parten heeft gespeeld hij wilde dan ook niet uit en uit protest ging hij liggen dus heb ik hem ook maar niet gedwongen. Maar nu zijn Tommy en Spike weer wat actiever en het eten gaat ook weer wat beter. Ik heb ze gisteren ook gelijk goed gekamd met de shedderblade, want dit had wat eerder moeten gebeuren maar ik liet ze maar met rust vanwege de warmte, nou de haren vlogen er af wat een gigantisch ding is die shedderblade. Heeft een van jullie deze ook gekocht ? Zo niet gauw doen hoor want het scheelt heel veel en vooral met de haren in je huis. Morgen moet ik weer aan de arbeid dus ik ben dan een paar dagen afwezig, ik wil jullie dan ook fijne dagen toewensen en tot ziens. Mopsengroeten van Petra, Tommy en Spike.
|
|
Caspetsomos
Full Member
Anja, Casper en Fetso en Samos
|
Post by Caspetsomos on Jun 4, 2003 17:52:03 GMT -5
Hallo mopsen en andere doggy lovers. Wij hebben dus ook helemaal niks gemerkt hier in Oosterhout bij Breda van noodweer e.d. Ik vind het zo jammer dat je niet een lekker stuk kunt wandelen met de mopsen met dit weer. Het is funest voor ze. Het blijft dus bij korte stukjes. En ja Petra die shredderblade is echt fantstisch. De dierenwinkel zei dat het niet de goede naam is (is een verzamelnaam), maar die ben ik dus alweer kwijt(die naam dus). [glow=red,2,300]Wij wensen jullie een hele fijne dag en een fijne pinksteren!. Ik ga een weekend tegemoet zonder kids(kamp) en zonder man(buitenland)!!!!!![/glow] Geen meelij hoor, ik zal me best vermaken ;D ;D ;D ;D. Voor het eerst een weekend alleen in 12 en een half jaar!!! Weet nog niet wat ik ga doen. In ieder geval naar de film Stress Management met Jack Nicholson. O ja en zelf mijn kids wegbrengen en halen naar Bergeyk, wel zo veilig. Groetjes Anja en een lebber van Casper en Fetso.
|
|
Caspetsomos
Full Member
|
Post by Caspetsomos on Jul 6, 2003 3:02:48 GMT -5
;DLekker he even die regen van de week. Voor de mopsen was het een welkome afwisseling. Maar met de vakantie voor de deur mag het wel droogblijven nu. Ik wens jullie allemaal een fijne vakantie! Wij gaan over 2 weken 3 weken naar Frankrijk, zonder mopsen, die gaan logeren bij Djengis, Muihua en Sherokee, dus dat komt wel goed! Groeten Anja, Casper en Fetso
|
|
|
Post by marjan on Aug 30, 2003 19:47:32 GMT -5
Omdat het al enige tijd geleden is zijn die dagen waar jullie het over hebben al voorbij. Maar ik wil jullie morgen nog wel een mooie zondag toe wensen.Met veel zon inplaats van die nare regen. We hebben dan wel niks te klagen gehad. Maar toch. Ik denk dat ik morgen weer stand bye ben.
|
|
Caspetsomos
Full Member
|
Post by Caspetsomos on Sept 1, 2003 16:36:20 GMT -5
Ik vind het heerlijk ff die regen. Vanmorgen lekker lopen snuiven in het bos, wat een lekkere luchten! Heerlijk knus genieten onder de plu en naar al die kankerende mensen kijken als het regent als je voor de school staat te wachten. In plaats ze nou gewoon eens genieten!!!!
|
|
|
Post by marjan on Sept 1, 2003 16:39:26 GMT -5
|
|
Caspetsomos
Full Member
|
Post by Caspetsomos on Sept 1, 2003 17:01:31 GMT -5
Nee dat kan ik me voorstellen Marjan, sorry dat wist ik niet.
|
|
|
Post by marjan on Sept 1, 2003 17:07:52 GMT -5
Lieve Anja je hoeft je niet te verontschuldigen. Of heb jij me in die rolstoel geslagen ;D ;D ;D Nee hoor ben je mal. Moet je Armanda maar eens vragen wat we soms voor een lol hebben met of zonder rolstoel dat geeft niet. ;D ;D ;D ;D
|
|
Caspetsomos
Full Member
|
Post by Caspetsomos on Sept 2, 2003 18:26:26 GMT -5
::)Zou je graag eens ontmoeten Marjan, je klinkt erg symphatiek!!
|
|
|
Post by marjan on Sept 3, 2003 9:28:37 GMT -5
|
|