petra
New Member
|
Post by petra on May 30, 2003 10:25:29 GMT -5
Vandaag om 16.30 waren de mopsen op tv bij animal planet, leuk zeg. Was leuk om te zien, hoe gek mensen op deze lieverds zijn. Stukje geschiedenis erbij, en wat medische dingen, maar goed die dingen wist ik al wel. Maar het is toch leuk om te zien. Ben helemaal stapelgek op dit ras geworden, wat ik in de franse bulldog forum ook al zei, 2 fransoosen en 2 mopsen das een mooi aantal. ;D Wie weet? Groetjes, Petra, Natasja en Dana
|
|
|
Post by Ladybird on May 31, 2003 1:47:02 GMT -5
2 mopsen en 2 bullen genoeg? hihihihih wij hebben er inmiddels 4 of 4.. en dan 1 logee en een puppekind van 15 dagen oud.... ALs je eenmaal het virus hebt wil je er meer en meer hoor...
|
|
petra
New Member
|
Post by petra on May 31, 2003 5:34:03 GMT -5
Ben al behoorlijk besmet ja. ;D ;D Maar eerst Dana en Layla maar wat groter krijgen, want ik ren me rot, naar buiten weer naar binnen. En toch doet ze dan het plasje lekker weer in huis. Maar ach de keukenrol doet wonderen. Het hoort er nu eenmaal bij. Het leuke is dat ze me dan zo onschuldig aankijkt, van heb ik wat gedaan dan. En dan moet ik me inhouden om niet te lachen, want ja een beetje opvoeden moet natuurlijk wel. Maar het komt vast wel goed, want deze methode heb ik bij Natasja ook gedaan, en die is ook zindelijk nu. Dana zit me ook aan te kijken als ze buiten haar plasje doet loop ik te juichen, en beloon ik haar flink. Volgens mij snapt ze er niks van. Maar we blijven flink oefenen, hoop haar wel zindelijk te hebben voordat Layla komt, 8 weken moet toch wel lukken, hoop ik!!!! Groetjes, Petra, Natasja en Dana
|
|
Caspetsomos
Full Member
Anja, Casper en Fetso en Samos
|
Post by Caspetsomos on May 31, 2003 17:13:30 GMT -5
;DSoms duurt het even voordat het virus toeslaat inderdaad. Ik dacht dat 2 mopsen veel was, maar net 2 dagen 2 logeetjes mopsen gehad en het maakt niet uit, 2 of 4, alleen het uitlaten is wat ingewikkelder met al die lijnen. Maar wat een bekijks hier met 4 mopsen . In de krant bij ons stond trouwens een artikel dat er een ware tekenplaag in de bossen en struiken heerst. Goed nakijken dus en vergeet je eigen hoofd niet. Mijn dochter heeft ooit een teek in haar hoofd gehad, geen lolletje. En ik vind ze smerig ! Maar goed, vanmorgen zijn de mopsjes weer opgehaald en ik mis ze heel erg !!!!
|
|
petra
New Member
|
Post by petra on Jun 1, 2003 5:05:33 GMT -5
Dana had ook al een teek ja, je kan er maar om denken op het ogenblik. Ja das ook wat met zo veel mopsen aan de lijn. Krijg ik straks ook, met 2 bullen en 1 mops wordt het ook meer een gedoe. Maar wel leuk. Maar het zal wel even duren voordat ik weer 1 koop, want mijn man wou nu wel eens een nieuwe gitaar. Misschien eentje van eigen fok, is ook leuk. Groetjes, Petra, Natasja en Dana
|
|
|
Post by marjan on Sept 1, 2003 16:08:07 GMT -5
Het lijkt echt net een virus. Ik heb tegen Fred gezegd. Een hond kan er wel weer bij. Ik heb alles goed overlegt en overdacht. Toen mijn Scnauzer dood was heb ik een tijdje daarna weer een Franse bul aangeschaft. Omdat het voor mij toch de hond was. Maar ik ben niet het type dat een hond neemt en dan weer een ander neemt. Nee zo steek ik niet in elkaar. Dus toen de schnazer dood was na 11 jaar. Had ik nog een York over van 9 jaar.Toen kwam Roxhanne en eigenlijk was ik dik tevreden. Een tijdje daar na kwam Cailin. Ik had zoiets nu is het compleet en nu ik weet het niet. Ik laat in ieder geval nog altijd een plekje open. En heb daar een goed gevoel bij. Een gevoel van je weet nooit. ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by marjan on Sept 1, 2003 16:10:53 GMT -5
|
|
Caspetsomos
Full Member
|
Post by Caspetsomos on Sept 1, 2003 16:51:37 GMT -5
Animal planet hebben we hier niet Ze hebben hier zelf national geographic eraf gehaald!!!
|
|
|
Post by marjan on Sept 1, 2003 16:53:19 GMT -5
O meid waar woon jij dan in de rimboe ;D ;D ;D
|
|
Caspetsomos
Full Member
|
Post by Caspetsomos on Sept 3, 2003 7:09:01 GMT -5
Nou ze pretenderen hier een stad te zijn ,Oosterhout boven Breda, nee geen dorp maar echt een stad! Tjonge jonge en dan geen animal planet en national geographic. Die laatste hebben we wel gehad maar weer weg. Nou ik ken wel een paar zenders die eraf kunnen. De volgende keer als er mopsen komen waarschuwen want misschien hebben ze in Breda wel animal planet en dan mijn vader het opnemen.
|
|
|
Post by marjan on Sept 3, 2003 9:05:51 GMT -5
Ik zou het niet weten of ze in Breda wel Animal Planet hebben. Maar ik heb het bijna de hele dag aan. Maar als zoonlief thuis is dan is het afgelopen met de lol. Dan komt M.T.V. op de T.V. En ik maar mee zingen. Weet niet wat ze zingen
|
|