petra
New Member
|
Post by petra on May 18, 2003 10:11:16 GMT -5
Spike moet bijna bevallen, en wij wachten vol spanning af. Deze keer wordt het wel weer een franse bulldog, en we gaan haar Layla noemen. Vandaag had zo leuk geweest op mijn zoon zijn verjaardag, maar ja de natuur laat zich niet dwingen, dus wij moeten geduldig afwachten. ;D Het zal hier in Juli gezellig worden, 2 fransoosen en een mops, zou het hier bij blijven, evenwicht is ook belangrijk, dus wellicht nog ééntje erbij, een mops? Ja, dan wordt het nog een mops, zeker weten. Ik hou jullie op de hoogte van de komst van ons nieuwe gezinslid. Ik ben begonnen met 1, dus een waarschuwing voor mensen die met 1 beginnen, daar blijft het dus niet bij Maar ja wat wil je ook, ik ben met honden opgevoed, bij ons thuis vroeger waren er soms wel twintig, das wel heel veel hoor. En dat waren bouviers en welsh terriers, geef mij dan maar de franse bulldog en de mopshond. Maar ieder zijn eigen natuurlijk. Groetjes, Petra, Natasja, Dana en welicht spoedig Layla
|
|
|
Post by marjan on Aug 30, 2003 15:16:53 GMT -5
Hey die Petra, jou kom ik ook overal tegen. Vandaar dat jij zo weinig op het bullenforum bent. Maar zoals je ziet ik kom je geoon achterna.
|
|