|
Post by Ladybird on May 5, 2003 2:52:28 GMT -5
Is niet verplicht... Je kunt ook posten zonder te registreren. Klik op reply of new thread. Vul je naam in en je bericht en posten maar... Alleen blijf je dan gewoon guest en kan je geen Avator gebruiken (plaatje aan de linkerkant onder je nickname en ook geen plaatje in je onderschrift.
Registreren ?
Is niet moeilijk klik op register boven in het venster en vul een paar dingetjes in. Wacht de mail af die je als bevestiging krijgt.... Daar staat een ander wachtwoord in dan die je zelf hebt gekozen .. Gebruik het wachtwoord dus uit de mail de eerste keer. Met je username die je zelf hebt gekozen.. Als je eenmaal bent ingelogt klik je bovenin op Profile en je kunt daar je wachtwoord veranderen in het wachtwoord wat je zelf wilt hebben.
|
|
|
Post by Mopseflops on May 6, 2003 7:55:56 GMT -5
Hoi Armanda, Ten eerste een goede middag, ik weet echt niet hoe ik mij moet registreren dus probeer ik het maar op deze manier. Ik kom net met Spike van de dierenarts, hij zat de hele tijd aan zijn voetkussentje te likken en liep niet op dit pootje. Wat blijkt nu heeft hij een stukje glas in zijn voetkussentje, de dierenarts heeft het voorzichtig verwijderd, Spike een injectie gegeven en een zalfje op zijn voetkussentje gedaan. En wat een kabaal kan meneer maken zeg, hij piepte en jankte dat het een lieve lust was maar het leed is geleden en als beloning heb ik voor hem en Tommy een gerookte kluif gekocht, Spike zit nu te kluifen dat het een lieve lust is en Tommy zit lekker te sabbelen aan zijn kluifje aangezien hij nog maar anderhalve tand in zijn bekkie heeft. Een fijne dag, en ik ben van plan om zeer zeker vaker op dit forum te verschijnen. xxxxPetra, Tommy en Spike
|
|
|
Post by mollymopsie on May 9, 2003 0:48:06 GMT -5
hai petra . ik ben ook al dagen bezig met me te registreren , ook bij mij lukt dat nog niet zo , even zien of het nu gelukt is hoor! arme spike met z'n pootje dat moet heel veel pijn doen , gelukkig is het voor zover ik kan beoordelen nie terg beschadigd, want die kussentjes schijnen ze maar één keer te krijgen hé? dat groeit ook niet weer aan . ik zag dat laatst bij "dieren op spreekuur"maar alleen een sneetje herstelt zich wel weer . groetjes jolanda kijk nou probeer ik te posten en nou neemt hij mijn naam niet ..grrr! nog eens wat anders proberen
|
|
|
Post by marjanm on May 10, 2003 6:35:48 GMT -5
::)Hoy Ladybird, het is gelukt met registreren. Eigenlijk een fluitje van een cent, dus ben ik niet blond.
groetjes Marjanm Roxhanne.en Bau
|
|