Hele goeie vraag, alleen is het inmiddels al zondag 4 mei
Toch wil ik hier ook nog wat ff over kwijt!
Wat vind ik het leukste aan mijn moppertjes!
[shadow=red,left,300]Missy:[/shadow] Is heerlijk eigenwijs en toch luisterd ze best goed, ze kan zo lekker slaperig zitten kijken als ze moe is maar er nog niet aan toe wil geven! Ze kruipt altijd bij mij opschoot als ik aan het pjoeteren ben en ze is zo heerlijk aanhankelijk!
Ik hoef maar te bukken en ik heb al heel veel kusjes van haar te pakken!
Maar ze is (soms niet aan haar uiterlijk te zien) een echte mops, zo nu en dan tot in haar nieren beledigd als ze iets niet mag en als ze ligt te slapen blijf dan maar van haar af anders is ze pest saggie!
Het is mijn eerste mopsenmeisje en dat geeft toch wel weer dat speciale met haar!
Sommige vinden haar oerlelijk (die kijken zelf niet bepaald genoeg in de spiegel) maar ik vind haar juist zo mooi, misschien wel omdat ze niet een plaatje is, maar meis dat is mamma ook niet hoor
Missy is mijn zorgen kindje al vanaf dat ik haar heb altijd wel wat nu heeft ze weer overal bultjes op over haar lichaampje ai ai ai
Ze kan overigens ook heel apart ruiken aan dingen, ze ruikt een keer en dan lijkt het wel of ze de geur vier tot vijf keer opnieuw opsnuft, ze gooit dan ook haar neus een aantal malen opnieuw de lucht in en je ziet haar ruiken!
Missy is mijn Mous mijn meisie!!!
[shadow=red,left,300]JoeJoe:[/shadow]
Heeft ook weer zijn eigen dingen, of moet ik zeggen streken!!!! Ik heb hem natuurlijk pas anderhalve week maar ik zie nu al dat het een boefje is hij is HEEl eigenwijs, als ik zeg dat ie niet op het aanrecht mag en ik draai mij om, huppa zit ie er alweer op tot ongenoegen van mij dus want gisteren lag ie er dus wel vanaf, hij redde de sprong tussen het kastje en de aanrecht niet en ik zag het gebeuren ik stond in de kamer maar voor ik er was lag ie al op de grond op zijn rug
Ik schrok me rot en heb hem meteen gepakt om hem te troosten maar dat wilde hij niet ik zette hem terug op de grond en hij rende alweer vrolijk verder om iets anders uit te gaan vreten ;D
Als ik Joe kwijt ben dan weet ik nu dus waar ik hem kan terug vinden, buiten languit op de tuintafel, ja het is echt een apie hij klimt bijzonder graag!
Joe is mooi heel mooi zijn lichtekleur en zachte haartjes maken van hem een super mooie mops (vind ik dan)
Hij is niet zo aanhankelijk als Missy maar als ie wil knuffelen dan laat ie dat duidelijk merken door tegen mij op te gaan staan, dan moet ik hem ook oppakken en rekt ie zich ff lekker languit in mijn nek!!!
Joe vraagt om zijn eten en als ik niet snel genoeg ben blaft ie erom of zeurt ie er echt om, niet echt piepen maar een soort piep grom geluidje!
Joe is een pup maar denkt zelf dat ie een hele volwassen stoere mops is, die zelfs de stiffies uitdaagt of in de neus hapt!
Joe is mijn tweede mops maar eerste mopsenmannetje en is mijn kereltje
Nou zo weten jullie wat ik leuk vind aan mijn moppertjes!
Genoeg dus ik denk gewoon omdat ze zo typisch mops zijn
Voor allebei een dikke