|
Post by Ellen on Jul 10, 2003 15:21:11 GMT -5
Onze Flodder is nu dusdanig ingeburgerd dat zij haar "ware aard" toont. Als wij gaan wandelen heeft zij er verschrikkelijk veel zin in, totdat wij een meter van ons huis vandaan zijn, dan blijft zij stokstijf staan en je krijgt haar met geen mogelijkheid van d'r plek. Uiteindelijk heb ik geleerd de riem te laten vallen en zelf door te lopen. Zij kijkt dan als iemand in tweestrijd maar komt me vervolgens hollend achterna. Hoort dit bij mopsen? Wat willen ze hiermee bewijzen? Doe ik er goed aan er zo op te reageren?
|
|
|
Post by Ladybird on Jul 11, 2003 4:36:46 GMT -5
Zoals je al eerder zei heb je haar nu een paar dagen (kleine week) Ze is je waarschijnlijk een beetje aan het uitproberen.. Maar je gaf zelf al aan dat het ene kennelhond is geweest.. Heeft ze haar leven gesleten in een echte kennel of gewoon lekker in huis bij de mensen? Sommige mensen hebben hun honden alleen maar los mee.
Dat hebben we hier ook gezien bij onze 2 mopsen(die we kregen toen ze 18 maanden waren). Die wisten niet eens wat een halsband was.. Los liepen ze direct mee. Nu 1 jaar verder lopen ze prima aan de lijn maar dat hebben ze net zoals een jonge pup moeten leren.
|
|