Caspetsomos
Full Member
Anja, Casper en Fetso en Samos
|
Post by Caspetsomos on Sept 1, 2003 17:30:53 GMT -5
Ik ben er nog steeds, heb me weer aangemeld bij de chat. Moet eigenlijk nodig met de mopsjes naar buiten, zielig, ach wat ze liggen nog te snurken.
|
|
|
Post by Ladybird on Sept 2, 2003 1:14:13 GMT -5
Sorry dames .. Ik was echt van plan te komen chatten.. Gisteren mijn eerste werkdag gehad bij mijn nieuwe baan en was gisteravond erg moe.. Heb dan ook niet meer achter de pc gezeten.. Maar op de bank gehangen met de blaffies..
|
|
|
Post by mollymopsy on Sept 2, 2003 2:06:49 GMT -5
's morgens ben ik er meestal , joehoeee! waar zijn jullie? ? ;D ;D ;D groetjes jolanda
|
|
|
Post by marjan on Sept 2, 2003 2:40:24 GMT -5
|
|
|
Post by mopseflops on Sept 2, 2003 3:55:20 GMT -5
Voor mij persoonlijk komt het op de Maandag en Dinsdag beter uit, dan heb ik de pjoeter voor mij zelf Hans is dan naar zijn werk ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Mopseflops on Sept 2, 2003 3:57:49 GMT -5
Een hele fijne dag toegewenst, voor iedereen en maak er wat van. Groetjes en knuffeltjes van Petra, Tommy en Spike
|
|
|
Post by marjan on Sept 2, 2003 4:11:59 GMT -5
Ik vind het best er komen al altijd wat meer sugesties binnen. Leuk daar kunnen we tenminste wat mee.
|
|
|
Post by marjan on Sept 3, 2003 1:25:37 GMT -5
Armanda ik denk toch dat we een vaste dag moeten afspreken om te chatten. Dit word niks. Wat dachten jullie om te beginnen met vrijdag tussen 21.00 en 23.00 uur. Of vanaf 21.00 tot xxx zien we wel.
|
|
Caspetsomos
Full Member
|
Post by Caspetsomos on Sept 3, 2003 7:03:52 GMT -5
Strak plan. Anja ;D
|
|
|
Post by Ladybird on Sept 3, 2003 8:31:28 GMT -5
vrijdag ja hoor is goed schuif mijn vaste chat avond met de franse bullen freaks wel ff op de baan. ;D ;D ;D ok aankomende vrijdag om 21:00 chatten
|
|
|
Post by marjan on Sept 3, 2003 8:48:03 GMT -5
Ja dat is waar ook. Dan is het chatten bij de bullen ook. Of moeten we een andere dag nemen. Is mischien toch makkelijker.We kunnen nu nog wat zeggen. Alleen die arme Anja ging gelijk mee.Maar dan moeten we er wel een vaste dag voor zetten. En ik dacht dat het Mollymopsy was die kon alleen de maandag en de dinsdag. Dus schiet die vrijdag ook niet. Ik heb nu cursus op dinsdagavond . Dus als we het bezet willen krijgen en houden denk ik om te beginnen op de maandag. Zeg a.u.b. niet dat er weer iemand niet kan. Ik vind dit forum zo gezellig. Maar als je er maar telkens alleen op bent, dan is de lol er natuurlijk ook zo af.
|
|
|
Post by marjan on Sept 3, 2003 9:42:53 GMT -5
Ik hoop dat Armanda hier mee akkoord gaat. En mischien kunnen jullie die anderen van het forum bereiken met de mede deling dat er weer een vaste chatavond is. Als hier dan al een paar mensen komen word het mischien weer wat drukker. ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Ladybird on Sept 3, 2003 14:30:14 GMT -5
mij maakt de avond niets uit daarom dus ook juist een pol... Het moet dus wel een avond zijn waarbij de vaste forummers kunnen komen.. Das toch immers het leukste....
|
|
|
Post by marjan on Sept 3, 2003 14:35:20 GMT -5
Dat bedoel ik. Met dat heen en weer gepraat wat ik nou ben 't doen weten we nog niks. Ik dacht dus de maandagavond. Want het is wel erg moeilijk als je de mensen er niet voor krijgt. Ik kom dus voor een leeg forum. Maar zo komen die anderen ook voor een leeg forum. Dus dan is het minder. En 't laatst zou het niet meer bezocht worden en dat is jammer.
|
|
Caspetsomos
Full Member
|
Post by Caspetsomos on Sept 3, 2003 17:16:01 GMT -5
Misschien is het een goed idee om je aan te melden bij de mail van yahoo van Ellen. Ergens hier op het forum staat er een berichtje over bij mailinglist voor mopsen ofzo. Als je een mail stuurt komt dat meteen in je mailbox, die staat bij mij bijv de hele dag aan en dan ff laten weten dat je wilt chatten. onzemopsen@yahoogroups.com Werkt erg snel en handig. Het is maar een ideetje.Vanavond was ik niet thuis, heb ik nu de chat gemist? ?? Ik kom morgen avond wel weer ff kijken. Waar zit dat bullenforum, wil ik ook wel eens een kijkje nemen, lijkt me ook gezellig.
|
|